Пам’ятаєте,
як кілька років тому Сергій Одарич розгорнув масштабну пропаганду „здорового
способу життя”, пропонуючи городянам пересідати з маршруток і тролейбусів на
велосипеди? Тільки тепер ми можемо осягнути всю глибину мерового задуму! Адже
він нас усіх ще тоді попереджав, що скоро добратися з пункту А в пункт В в
Черкасах без проблем і зайвих нервів можна буде тільки на велосипеді. І якби ми
ще з того часу наполегливо тренувалися, то сьогодні вже б долали відстань від
площі 700-річчя до міськвиконкому за 10-15 хв. А ми розслабилися, тож тепер
радикальна транспортна реформа для нас як сніг на голову.
Але
Одарич – упертий реформатор. Для нього якісь там суспільні протести бабусь,
натренованих далеко і влучно плюватись, - повна фігня. Тим більше, що
вимальовується прекрасна перспектива закупити 150-180 „майже нових” автобусів
великої місткості французького виробництва.
„Ці
автобуси мають рівень викидів Євро-4, низьку підлогу, тихий хід, - переконливо
підводить базу під свої рефолюційні ідеї мер і додає, що в мерії також вивчають
питання перегляду транспортних маршрутів. Транспортну модель для Черкас розробляють
ті ж фахівці, які розробили схему руху громадського транспорту для Львова, і
запрацювати все це автобусно-машрутне ноу-хау має в кінці літа.
Після
цих слів Одарича в пам’яті чомусь спливає, ні, не транспортний колапс у Львові
чи так само колись розхвалені Олійником секонд-хендовські „гармошки” „Вольво”,
в які вгепали енну суму міських грошей, а вони за рік поздихали на наших
дорогах – а харківські трамваї.
Нагадаємо,
що восени минулого року харківська влада закупила в Празі через фірму
посередника 20 списаних трамваїв, заплативши за кожен вагон 150-160 тисяч
гривень, тоді як празьке депо цю списану техніку продало по 15 тисяч гривень.
Трамваям тим було по сорок років і списали їх через старість, хоч мер Харкова
хвалився, що вони „капітально відремонтовані”.
Черкаські
„французькі автобуси” чи не з тієї ж опери? Бо щоб розвантажити центр міста, не
треба купувати новий транспорт, достатньо перерозподілити рух старого. І чим
недорогі і витривалі „Богданчики” гірші, за „коштовний” європейський брухт? І
чому в міській скарбниці, де немає грошей на пологові будинки і дитячі
поліклініки, раптом знайшлося 40 млн. грн. на автобуси?..
Але
це запитання не до Сергія Одарича. Він все одно, якщо в його „реформі” щось
зірветься, скаже, що все сказане ним спочатку – „брудна брехня” і „піар окремих
особистостей і політичних сил”. Це інформація для роздумів і порада: люди,
пересідайте на велосипеди. А якщо ви іногородні, їдучи в Черкаси, беріть з
собою хоча б роликові ковзани.
Немає коментарів:
Дописати коментар