пʼятницю, 18 січня 2013 р.

Кафе викликало автоматників до клієнтів, яким не сподобався узвар...

Обід молодого подружжя черкащан Віктора та Галини і їхнього шестимісячного сина у «Вареничній» закінчився приїздом до них працівників Державної служби охорони у бронежилетах і з автоматами та співробітників Придніпровського райвідділу міліції. Правоохоронців до відвідувачів викликали через те, що вони відмовилися оплачувати обід, допоки їм не замінять компот. Хоч ціна питання і становила п'ять гривень за склянку узвару, однак Віктор, будучи людиною багатою, але й принциповою, відстоював свої споживацькі права.

Міліція прибула до десерту, коли Віктор та Галина відмовилися платити за компот, який їм не сподобався.

– Ми – постійні клієнти цього закладу і там дійсно дуже смачні вареники та узвар, за що ми завжди залишали щедрі чайові. Але в одну зміну узвар наливають чистий, а в іншу – завжди кладуть півсклянки осаду і сушок. Ми просто попросили замінити узвар, прийшли із маленькою дитиною, яка могла захлинутися гущею чи вдавитися сушкою. Однак наше прохання залишили без уваги. Але ж вареники ми вже почали їсти, якби ні, то ми б просто встали і пішли. У нас така ситуація там уже була, – пояснює Віктор. – Ми попросили викликати до нас директора закладу чи адміністратора, і цю нашу вимогу проігнорували. Врешті я сказав, що за замовлення, поки мені не винесуть нормальний узвар, щоб я запив вареники, розплачуватися не буду. Дуже довго ми чекали на шеф-кухаря, яка, вийшовши, пояснила, що за за-кладкою у кожній склянці компоту має бути стільки осаду і сушок. Врешті ми відмовилися оплачувати замовлення. Вони сказали, що викличуть охорону…
Віктор та Галина не сподівалися, що до них приїде Державна служба охорони у бронежилетах, касках та з автоматами. Зрозуміло, що така постановка питання обурила усіх присутніх в залі, які стали на бік молодої пари.


Приватний підприємець Наталія Афімченко підтвердила, що Віктор є давнім клієнтом закладу, але його тут вважають клієнтом з особливими вимогами. Віктор завжди мав претензії до приготування та подачі узвару.

– Узвар готується та подається згідно з технологічною карткою, затвердженою Збірником рецептур національних страв і кулінарних виробів для підприємств громадського харчування. За нормою 250 грамів узвару мають містити 230 грамів узвару та 20 грамів сухофруктів, – пояснює Наталія Афімченко. – 5 січня клієнт зробив замовлення телефоном. Прийшовши до закладу та отримавши замовлення, він відмовився від узвару, з’їв вареники і не захотів заплатити за замовлення, мотивуючи це тим, що в склянці з узваром були сухофрукти. Клієнт же вимагав, щоб йому принесли узвар без сушки. Після тривалих і марних перемовин із клієнтом бармен, який у мою відсутність виконував обов'язки адміністратора, викликав працівників Державної служби охорони, які пізніше викликали черговий наряд міліції. Мені дуже неприємно, що склалася така ситуація, і, звичайно, якби я у той час була на роботі, то конфлікт до такого б не дійшов. Я прошу вибачення у цих клієнтів, але у свою чергу прошу, щоб і вони розуміли, що для нас усі клієнти однакові, і страви ми для всіх готуємо та подаємо однаково.

У подібній ситуації працівникам закладу вперше довелося звернутися до міліції. Після написання пояснювальних записок ні відвідувач, ні адміністрація закладу так і не дійшли згоди. Віктор наполягав на своєму, однак оплатив рахунок...

Тетяна Мартинова, "Вечірні Черкаси" 

Немає коментарів:

Дописати коментар