пʼятницю, 27 травня 2011 р.

ВІДЧАЙ

На Черкащині регіонали ледь не довели фермера до самогубства

О 6:22 ранку 27 травня у  Драбові до  районної державної адміністрації  на завантаженій каністрами з бензином вантажівці підїхав фермер Бірюк Олександр Васильович і погрожував себе спалити.


        Текст: Любов Карнарук, "Газета по -українськи"
               Читати на Gazeta.Ua

Фото: Тетяна Воронцова, "ПРОЧЕРК"                        Читати на ПРОЧЕРКу



Сьогодні о 6.20 ранку погрожував себе спалити фермер Олександр Бірюк з Драбова на Черкащині. З каністрою пального зачинився у кабіні своєї вантажівки біля райдержадміністрації. Причиною самоспалення пояснив незаконну передачу орендованого ним поля іншому фермеру Сергієві Буцьку з села Остапівка цього району.

"Вчора в Сашиного сина був день народження, два роки виповнилося. Був похмурим. Не пив нічого і не їв. Не знаю, що це він собі міг за ніч надумати і передумати, Бог святий знає. Я знаю, що орендоване ним поле засіяв Буцько, в якого дуже багато землі. Я не знаю, для чого йому ще й це поле. А в Саші в оренді десь до 200 га. Він крутиться на цих площах. Закупив посівний матеріал, добрива і пальне. Одного посівного матеріалу на 160 тисяч гривень. Його трактористи приїхали, а поле вже засіяне. Він пішов до голови адміністрації запитати в чому справа. А той ніби каже, порозумійся сам з Буцьком. А Саша каже, як же я з ним буду розумітися, як поле вже засіяне, а в мене закуплений матеріал. Подав у суд. Прийняли рішення про виділення Буцьку цієї землі. Тепер це його земля", - розповіла родичка фермера Ірина Бірчок.


Сам Бірюк сказав, що його збитки склали більше 300 тисяч гривень.

"І голова районної адміністрації, і Буцько обидва з Партії регіонів. Забрали в мене по безпрєдєлу землю. Там близько 100 га. Я мав посіяти половину кукурудзи, решту соєю засіяти. Факт той, що в Буцька немає жодного документа на землю. Адміністрація все це покриває. Я підрахував свої збитки - це 320 тисяч гривень! Через безвихідь, я кинувся... Про це ніхто не знав", - сказав фермер.


Опівдні він припинив протест з погрозами себе спалити.

"Голова райдержадміністрації пообіцяв завтра запросити до себе обох фермерів і виправити ситуацію", - зазначив помічник начальника головного управління Костянтин Проценко.
У свою чергу Бірюк сказав, що голова не раз його обманював. За його словами, за останній місяць сім разів. Каже, що повірив востаннє.

Немає коментарів:

Дописати коментар