понеділок, 27 лютого 2012 р.

Народна опозиція пробарабанила Тулубу бойовий гімн Майдану


23 лютого кілька сотень чорнобильців, афганців, ошуканих вкладників, представників об’єднаної опозиції Черкащини та просто небайдужих черкащан під вікнами робочого кабінету губернатора Сергія Тулуба демонстративно пробарабанили бойовий  «гімн Майдану» на металевій діжці, як у 2004 році нагадуючи, що у народу вже уривається терпець. Всі вони зібрались на мітинг протесту «Ні – соціальному Чорнобилю!», який ініціювали чорнобильські організації, однак підтримали всі «принижені і зневажені» з Черкас і найвіддаленіших куточків області. Вперше на площі поряд стояли партійні намети УНП, «Батьківщини», «Фронту змін» та стенди з вимогами чорнобильців та афганців.

«За два роки при владі Президент Віктор Янукович і Партія регіонів перетворили обіцяне «покращення життя вже сьогодні» і «почую кожного» на - «здеремо три шкури вже сьогодні» і «посадимо кожного, - розпочав координатор Ради опозиційних сил Леонід Даценко. - Своїми "новаціями" та "рехвормами" нинішня влада влаштувала пересічним українцям справжній соціальний геноцид. Замість обіцяного підняття пенсій і зарплат – відміна соціальних пільг чорнобильцям і афганцям. Замість підняття соціальних стандартів – пенсійна реформа, коли більшість населення просто не доживе до гарантованих державою виплат. Замість покращення добробуту – стрімке зростання цін на товари першої необхідності та продукти харчування, карколомне збільшення тарифів на житлово-комунальні послуги, інфляція та знецінення гривні. Замість європейського демократичного розвитку – згортання свободи слова, мало не заборона української мови, переписування на догоду Росії української історії, закриття шкіл та лікарень, знищення культурних закладів».


«Чому я, віддавши державі своє здоров’я, маю отримувати від неї невдячність і зневагу? – задав риторичне запитання ліквідатор Чорнобильської катастрофи з Монастирища Леонід Єгоров. – Сьогодні я отримую 890 гривень, відпрацювавши 56 днів на четвертому реакторі. Я останній із Могікан, як-то кажуть. Із нашого полку залишилося 5 чи 6 осіб. Я виконав свій обов’язок перед державою, тому чому я не можу отримати належних грошей. Чого влада чекає? Коли я помру? Так, я скоро помру. Ми, чорнобильці, не будемо терпіти це до 2030 року. Дайте зараз мені жити. На тому світі я проживу і без них».

«Мені приємно, що сьогодні на площі зібрались різні соціальні верстви населення, чорнобильці, афганці, ошукані вкладники, - підтримав естафету виступів депутат Черкаської міської ради від «Батьківщини» Мкола Булатецький. - Сьогодні своє слово говорить народ, справжня народна об’єднана опозиція, бо ця влада дістала не політиків, а пересічних українців. І коли кожен усвідомить, що причина його бід і бідності – бандитська влада, коли кожен підніметься проти неї – тоді буде результат. Я вірю, що скоро так і буде.»

Учасники мітингу заявили, що діяльність Партії регіонів і команди Президента Віктора Януковича, як на загальноукраїнському, так і місцевому рівні набула ознак масштабної катастрофи, яка за руйнівними наслідками дорівнює сотні Чорнобилів. Вона, подібно радіації, уразила суспільство відчуттям безвиході і безнадії.

«Ми знаємо, що якщо цю владу не зупинити – вона знищить українську державу, кожного з нас! Тому ми не висуваємо до неї жодних вимог, бо вона нас не чує і не збирається їх виконувати. Ми закликаємо суспільство об’єднуватися і виходити на вулиці, оскільки це єдиний спосіб усунути від влади хунту Януковича! Протиставимо нинішньому режиму - об’єднану народну опозицію, - на завершення звернулись до всіх присутніх виступаючі.


Немає коментарів:

Дописати коментар