пʼятниця, 11 січня 2013 р.

Вулицями Черкас їздить перший серійний електромобіль


Перший серійний електромобіль «evA-4» виробництва компанії «Біо Авто» (Гонконг) вже їздить Черкасами. Витвір іноземного автопрому придбав черкаський підприємець, власник одного із автосалонів Володимир Мороз. 

За словами власника, екомобіль припав йому до душі через те, що він зручний, економічний і симпатичний. Живить електродвигун машини вісім потужних акумуляторів. За те його власник суттєво економить на енергоресурсах. Для прикладу, проїхати відстань у сто кілометрів на малолітражці коштуватиме 100 гривень, а для власника «evA-4» цей же шлях коштуватиме всього 5 гривень.



Чималу економію дає і те, що силова установка електромобіля майже не потребує технічного обслуговування (воно коштує 50 гривень на 10 тисяч км пробігу). Мастило у машині використовується лише для коробки передач.

Екомобіль «evA-4» оснащено п’ятиступеневою механічною коробкою передач. Щоправда, важить новинка на колесах майже удвічі більше, ніж аналогічний із вигляду та за параметрами малолітражний автомобіль. 

Електромобіль «evA-4» - ідеальний траспорт для жителів мегаполісів. Двигун потужністю 10 кВт (приблизно 13,6 кінських) сил може розігнати легковик до швидкості 110 км/год. Однак такий темп руху різко знижує запас ходу. Акумулятори, що розраховані на 100-120 тисяч км, у економічному режимі руху зі швидкістю 45 км/год, забезпечують запас ходу на сто – сто двадцять кілометрів. Однак у холодну пору року без підзарядки машина може подолати відстань не більше 100 км.

Заряджаються акумулятори від звичайної побутової розетки напругою в 220 вольт. Для зарядки машина має двометровий шнур, який приєднують до спеціального розйому, що знаходитьс там, де у звичайних автівок горловина паливного бака. 

Дмитро Чонка


Немає коментарів:

Дописати коментар