четвер, 26 січня 2012 р.

Готуємось до колапсу: "Черкащани, запасайтесь велосипедами!"


Пам’ятаєте, як кілька років тому Сергій Одарич розгорнув масштабну пропаганду „здорового способу життя”, пропонуючи городянам пересідати з маршруток і тролейбусів на велосипеди? Тільки тепер ми можемо осягнути всю глибину мерового задуму! Адже він нас усіх ще тоді попереджав, що скоро добратися з пункту А в пункт В в Черкасах без проблем і зайвих нервів можна буде тільки на велосипеді. І якби ми ще з того часу наполегливо тренувалися, то сьогодні вже б долали відстань від площі 700-річчя до міськвиконкому за 10-15 хв. А ми розслабилися, тож тепер радикальна транспортна реформа для нас як сніг на голову.

Але Одарич – упертий реформатор. Для нього якісь там суспільні протести бабусь, натренованих далеко і влучно плюватись, - повна фігня. Тим більше, що вимальовується прекрасна перспектива закупити 150-180 „майже нових” автобусів великої місткості французького виробництва.

„Ці автобуси мають рівень викидів Євро-4, низьку підлогу, тихий хід, - переконливо підводить базу під свої рефолюційні ідеї мер і додає, що в мерії також вивчають питання перегляду транспортних маршрутів. Транспортну модель для Черкас розробляють ті ж фахівці, які розробили схему руху громадського транспорту для Львова, і запрацювати все це автобусно-машрутне ноу-хау має в кінці літа.

Після цих слів Одарича в пам’яті чомусь спливає, ні, не транспортний колапс у Львові чи так само колись розхвалені Олійником секонд-хендовські „гармошки” „Вольво”, в які вгепали енну суму міських грошей, а вони за рік поздихали на наших дорогах – а харківські трамваї.

Нагадаємо, що восени минулого року харківська влада закупила в Празі через фірму посередника 20 списаних трамваїв, заплативши за кожен вагон 150-160 тисяч гривень, тоді як празьке депо цю списану техніку продало по 15 тисяч гривень. Трамваям тим було по сорок років і списали їх через старість, хоч мер Харкова хвалився, що вони „капітально відремонтовані”.

Черкаські „французькі автобуси” чи не з тієї ж опери? Бо щоб розвантажити центр міста, не треба купувати новий транспорт, достатньо перерозподілити рух старого. І чим недорогі і витривалі „Богданчики” гірші, за „коштовний” європейський брухт? І чому в міській скарбниці, де немає грошей на пологові будинки і дитячі поліклініки, раптом знайшлося 40 млн. грн. на автобуси?..

Але це запитання не до Сергія Одарича. Він все одно, якщо в його „реформі” щось зірветься, скаже, що все сказане ним спочатку – „брудна брехня” і „піар окремих особистостей і політичних сил”. Це інформація для роздумів і порада: люди, пересідайте на велосипеди. А якщо ви іногородні, їдучи в Черкаси, беріть з собою хоча б роликові ковзани.

Немає коментарів:

Дописати коментар